Reklamacja

Wszystkie towary zakupione w naszym sklepie internetowym objęte są 24 miesięczną okresem rękojmi.
Rękojmia rozpatrywana jest wyłącznie za okazaniem dowodu zakupu (faktury VAT/paragonu) lub numeru zamówienia. Obejmuje ona wady ukryte powstałe podczas produkcji.

Reklamacji NIE podlegają:

  • uszkodzenia powstałe poprzez nieprawidłowy dobór rozmiaru;
  • uszkodzenia powstałe w wyniku użytkowanie towaru niezgodnie z jego przeznaczeniem;
  • buty użytkowane poza obiektami sportowymi (hala, sala gimnastyczna, orlik, boiska piłkarskie);
  • naturalne zużywanie się produktu;
  • uszkodzenia mechaniczne (otarcia, rozcięcia);
  • uszkodzenia powstałe przez brak pielęgnacji oraz konserwacji produktu;
  • uszkodzenia świadomie pogłębiane przez dalsze użytkowanie produktu.

Do przesyłki z reklamowanym towarem prosimy dołączyć FORMULARZ REKLAMACYJNY, formularz musi być uzupełniony zgodnie z pozycjami dokumentu oraz czytelnie podpisany i uzupełnioną datą.

Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki. Podstawą przyjęcia reklamacji jest oryginał/kopia dowodu zakupu – faktura VAT lub paragon.

Klient ponosi koszty odesłania do nas reklamowanego towaru. W przypadku gdy reklamacja zostanie rozpatrzona na korzyść klienta koszty odesłania towaru do klienta pokrywa nasza firma, natomiast gdy reklamacja zostanie odrzucona koszty ponosi klient.

Uwaga: Nie przyjmujemy paczek przesyłanych do nas w formie przesyłki za pobraniem.

W przypadku gdy dostarczone do Państwa opakowanie z towarem będzie nosić ślady uszkodzenia lub prób otwarcia, należy w obecności kuriera spisać protokół szkody (formularz kurierzy mają przy sobie) i nie przyjmować towaru.

Rzeczy wysłane w formie gratisów przyznawanych w programie lojalnościowym nie podlegają gwarancji/reklamacji.